Posted in Մայրենի

Մխիթար Սեբաստացի․ Հոդված համար 3

Ինչ հասկացա այս հոտվածից

Այս հոդվածից տեղեկացա, որ Մխիթարը իր ուսումնական հաստատությունում միայն ընդունում էր կատարյալ տղաներին։ Օրինակ՝ նա չէր ընդունում շիլ, անխելք, ընբոստ, վատ կառուցվացքով տղաններին։ Նա ընտրում էր ախքատ բայց բարի մարդկանց, ոչ թե հարուստ բայց անխելք։ Նա իր աշակերտներին շատ կարդալ էր հանձնարարում և հասկանում էր, որ երեխաններին հանգիստ է պետք և բոլորին համապատասխան հանգստի ժամանակ էր տալիս։

Ինչպես էնք մենք ինդունում սովորողներին և ինչպես է Մխիթարը ընդունում սովորողներին

Մեր կրթահամալիրը միայն ընդունում է խելացի, աշխատասեր և բարի, բայց մեր կրթահամաիրը ունի իր կրցեր մասը, որտեղ մանուկները մինչև հինգերորդ դասարան սովորորում էին հետո միջին  մասում վեցից մինչև իններորդը, իսկ ավագում տասից տասերկուերորդ դասարան, բայց Մխիթարը ընտրում է 12 տարեկան տղաներին մինչև 16 տարեկան տղաներ։ Մեր դպրոցը ընդունում է տարբեր հասակի տղաններին, իսկ մխիթարը կարճահասակ տղաներին չէր ընդունում կամ մեր դպրոցում կապ չունի թե տղան հաշմանդամ է թե ոչ, իսկ Մխիթարը այդպիսի տղաներին մերժում էր։ Մեր դպրոցում կարող են սովորել համ տղա համ աղջիկ, իսկ մխիթարը միայն տղաներին է ընտրում այն էլ կատարյալ կառուցվացքով տղաներին։ Կարելի է ասել, որ մեր դպրոցը ընտրում է տարբեր տեսակի սովորողներին։

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s