Վեճը առաջադրանքներ

  • «Եթե դու իրավացի չես, պաշտպանվիր, բայց ինքդ մի խփիր»։ Դո՛ւ պիտի առաջինը ձեռք մեկնեիր նրան, քանի որ մեղավորը դու էիր- Հայրը ճի՞շտ խորհուրդներ էր տվել Էնրիկոյին. վեճերի դեպքում ձե՞զ ինչ խորհուրդ են տալիս:

Այո հայրը շատ ճիշտ խորհուրդներ էր տալիս Էնրիկոին, որովհետև եթե դու մեղավոր ես ու հարվածում ես մեղավոր լինելով դա տղամարդկություն չէ և եթե մեղավոր ես և հասկացել ես սխալդ պետք է դու ներեղություն խնդրես, ոչթե սպասես նրան:

Իմ հայրը վեճի ժամանակ ինձ ասել է, որ եթե մեղավորը ես եմ ուրեմն չպիտի հարվածեմ, որովհետև դա կամքի ուժ չի համարվոմ:

  • Բնութագրեք պատմվածքի երկու հերոսներին՝ Էնրիկոյին և Կորետտիին:

Էնրիկոն այս պատմվացքում շուտ բարկացուղ, կամքի ուժ չունեցող տղա է:

Կորետին այս պատմվացքում անմեղ, ընկերասեր տղա է:

  • Ներողություն — ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասություն):

Ներողությունը, կարելի է ասել, որ կախարդական բառ է: Եթե դու ներողություն ես խնդրումմեկից, դա նշանակում է, որ դու հասկացել ես քո սխալը և քո մեջ կամքի ուժ ես գտնել, որպեսզի ներողություն խնդրես դիմացինից: Ներողույթուն բառը կարող է փոխել ամեն ինչ,այն կարող է փոխել դիմացինիդ մտածմունքը քո մասին: Ներողություն բառը կարող է փոխելնաև քո ապագան: Ընկերների մեջ տեղի ունեցած վեճը կարող է դադարել ներողությունբառով: Այն կարող է քանդված ընտանիք վերականգնել և նույնիսկ կարող է վերականգնելքանդված սերը: Ներողություն բառը շատ մեծ նշանակություն ունի ամեն ինչի մեջ:

Leave a comment