Posted in Մայրենի

Երեք մաղերը

Մեկը վազելով գալիս է իմաստուն Սոկրատեսի մոտ և ասում.

— Լսի՛ր, Սոկրատե՛ս, այս պատմությունը ես քեզ անպայման պետք է պատմեմ:

— Սպասի՛ր,- ընդհատում է նրան իմաստունը,- այն, ինչ դու ինձ պատմել ես ուզում, արդյոք անցկացրե՞լ ես երեք մաղերի միջով:

— Երեք մաղերի՞, – հարցնում է մյուսը զարմացած:

— Այո՛, իմ լա՛վ բարեկամ, արի տեսնենք, թե այն, ինչ դու ինձ պատմել ես ուզում, արդյոք երեք մաղերի միջով կանցնի՞:

— Առաջինը ճշմարտության մաղն է: Արդ, ինչ որ դու ինձ պատմել ես ուզում, արդյոք ճշմարիտ՞ է:

— Ո՛չ, ես լսել եմ այդ պատմությունը և …:

— Այդպես, այդպես: Բայց վստահաբար դու այն երկրորդ մաղի միջով անց ես կացրել: Դա բարության մաղն է: Արդ, ինչ որ դու ինձ պատմել ես ուզում, արդյոք բարի՞ է:

Մյուսը վարանած ասում է.

— Ո՛չ, հակառակը …:

— Ահա …,- ընդհատում է նրան իմաստունը,- արի երրորդ մաղն էլ գործածենք: Այն, ինչ որ դու ինձ պատմել ես ուզում, արդյոք անհրա-ե՞շտ է:

— Անհրաժե՞շտ, ոչ անպայման …:

— Այդ դեպքում,- ժպտալով ասում է իմաստուն Սոկրատեսը,- եթե դա ո՛չ ճշմարիտ է, ո՛չ բարի և ո՛չ էլ անհրաժեշտ, ուրեմն արի այն թաղենք հողի տակ և դրանով ինձ ու քեզ չծանրաբեռնենք:

Թարգմանությունը՝ Մուշեղ Ժոռոյանի

Առաջադրանքներ.

  • Լրացրու բաց թողած տառերը:
  • Ընդգծված բառերը փոխարինիր հոմանիշներով:

Մեկը-ոմն մեկը

Անպայման-100%

ընդհատում է-կագնացնել

վստահաբար-վստահորեն

վարանած-վարանել

գործածեք-գերծեք

 

  • Առակը վերաշարադրիր երեք նախադասությամբ:
  • Գրիր վերջաբան:
  • Առակն այն մասին է, որ …

Լրացուցիչ.

Փետրվարի 20 — մարտի 9մայրենիի ստուգատեսին ընդառաջ

  1. Ստեղծագործական աշխատանք (թեման՝ սովորողի ընտրությամբ, ուսուցչի առաջարկով):

Սանտյագո Բերնաբեու

Ես նաև ցանկանում եմ լինել Իսպանյաի Սանտյագո Բերնաբեու մարզադաշտում, որովհետև այն շատ մեծ է և շատ հետաքրքիր: Ես նրա մասին շատ եմ կարդացել և գիտեմ, որ այն իր անունը ստացել է 1943-1975 թթ. Ռեալ Մդրիդի նախագահ Սանտիագո Բերնաբեուի անվամբ և այն շինելը տեվել 3 տարի: Բացման խաղը եղել է պորտուգալական Բելենենսեշի և Ռեալ Մադրիդի հանդիպումը 1947 թվականին դեկտեմբերի 14-ին, որտեղ հախթեց Արգայական ակումբի օգտին 3:1: Երանի ես այնտեղ լինեէի և հաստատ կխաղաի:

  1. Թարգմանական աշխատանք (թեման, բնագավառը՝ սովորղի ընտրությամբ, ուսուցչի առաջարկով):
  2. Հետազոտական աշխատանք (թեման՝ Մայրենի լեզվի օրերից)
  3. Գրաբարյան տեքստերի ընթերցում-ձայնագրում, փոխադրում արդի հայերենի:
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s