Posted in Մայրենի

Ճակատագրի ձեռքում

Ճապոնացի մեծ ռազմիկ Նոբունագան որոշեց գրոհել հակառակորդին, թեև թշնամիները տասն անգամ շատ էին: Նա գիտեր, որ կհաղթի, բայց նրա զինվորները կասկածում էին:
Ճանապարհին նա կանգ առավ սինտոիստական սրբատեղի մոտ և ասաց մարդկանց.
-Սրբատեղին մտնելուց հետո ես մետաղադրամով վիճակ կգցեմ: Եթե արծիվ ընկնի, մենք կհաղթենք, եթե գիր` կպարտվենք: Ճակատագիրը մեզ իր ձեռքում է պահում:
Նոբունագան մտավ սրբատեղին և լուռ աղոթեց: Դուրս գալով` նա մետաղադրամը վեր նետեց: Արծիվ ընկավ: Նրա զինվորներն այնպես էին նետվում մարտի, որ հեշտությամբ հաղթեցին ճակատամարտում:
-Ոչ ոք չի կարող փոխել ճակատագիրը, — ասաց նրան ծառան ճակատամարտից հետո:
Իհարկե չի կարող, — պատասխանեց Նոբունագան` ցույց տալով մետաղադրամը կեղծ էր, որի երկու երեսին էլ արծիվ էր:

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը:
  2. Ընդգծված բառերը փոխարինիր հոմանիշներով:

Գրոհել-հարձակվել

թեև-թեպետ

թշնամիներ-հակառակորթներ

կասկածում էին-տարակուսու էին

կպարտվենք-հախթվենք

լուռ-անձայն

մարտի-կռվի

հեշտությամբ-առանց դժվարության

իհարկե-անշուշտ

շարունակիր մեկ նախադասությամբ-երկարաձգիր մեկ նախադասությամբ

3. Մետաղադրամի անունից պատմիր առակը:

Ես մի կեղծ մետաղադրամ եմ, որի երկու կողմերը արծիվ են: Ես ապրում էի զորքի հրամանատարի գրպանում: Նրանք պիտի պատերազմեին թեև թշնամին 10 անգամ շատ էր: Զորովարի ինձ գրպանը մտավ սրբատեղ և աղութեց: Դուրս եկավ և ասաց, որ պետք է մետաղադրամը այսինքն ինձ շպրտի օթ եթե արծիվ ընկավ նրանք կհախթեն, եթե գիր ուրեմն կպառտվեն: Ես նետվում եմ դեպի օթ և ընկնում եմ արծվի կողմի վրա և նրանք վստահաբար նետվում էին պատերազմի և ջաղջախումէին թշնամուն:

Աղբյուրը՝ http://armyoga.am/am/fabels/buddist.php

Լրացուցիչ.

Փետրվարի 20 — մարտի 9մայրենիի ստուգատեսին ընդառաջ

  1. Ստեղծագործական աշխատանք (թեման՝ սովորողի ընտրությամբ, ուսուցչի առաջարկությամբ):

Սպորտը իմ աշխարհում

Ես զբաղվում եմ տարբեր տեսակի սպորտաձևերով՝ կարատե, ֆուտբոլ, հանդբոլ, լող: Իմ համար սպորտը արդեն կյանք է դարձել: Ես արդեն 5 տարի է ինչ զբաղվումեմ կարատեով: Ես ամենօր զբաղվում եմ գոնե մեկ սպորտով և անընդատ հետքրքրվում եմ նրանով: Իմ կյանքը սպորտն է:

  1. Թարգմանական աշխատանք (թեման, բնագավառը՝ սովորղի ընտրությամբ, ուսուցչի առաջարկությամբ):
  2. Հետազոտական աշխատանք (թեման՝ Մայրենի լեզվի օրերից)
  3. Գրաբարյան տեքստերի ընթերցում-ձայնագրում, փոխադրում արդի հայերենի:
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s