Posted in Մայրենի

Արքայազն ու աղքատը

Գլուխ  չորրորդ

  • Առաջարկիր հատված՝ քննարկելու համար:

Ես կխոսեի այն մասին, որ Թիմը, որ դարձել էր արքայազն նա չտվեց հետ իսկական արքայազնի տեղը նա ագահորեն չտվեց:

  • Կուշտ ստամոքսը ոչինչ չարժե, երբ խելքն ու սիրտը քաղցած են:
  • Այսօրվա դասն ի զուր չանցնի ինձ համար — դու ի՞նչ դասեր կքաղեիր այս պատմությունից:

Ինձ թվում է, որ դասը այն էր, որ պետք է իրականուցյունով ապրել և ագահ չլինել:

  • Ի՞նչ ես հասկանում տգիտությունից տանջվել արտահայտությունից:

Ինձ թվում է, որ դա նշանակում է, որ քո շրջապատում բորորը խոսում են ինչոր բանի մասին, որից դու տեղյակ չես և չես կարողանում նրանց հետ քնարկես այդ բանի մասին:

Գլուխ երեք

  • Առանձնացրու ամենատպավորիչ հատվածը. հիմնավորիր:

Իմ համար ամենատպավորիչ հատվածը այն հատվածն է որ Թիմը հանդիպեց հարուստ տղային և մի պահ հրճվեց:

  • Բոլոր հայրերն իրար նման են — ինչպես ես հասկանում այս արտահայտությունը:

Ինձ թվում է ոչ, որովհետև հայրը կարող է երեխային չսիրել և ատել, բանւ տեղ չդնել, իսկ մյուսը սիրել, հարգել և ամենինչ անել:

  • Երանի՜ աղքատին, երանի՜ արքայազնին — ինչի՞ համար:

Երանի աղքատին, որ ինքը մենակ լինելով վերջապես գտավ իրնե ընկեր և երանի հարուստին, որ նա ընկերասեր է և շատ լավ բնավորություն ունի:

  • Ստեղծագործական — Դրանից ավելի էլ ի՞նչ է հարկավոր… (Ինչո՞վ եք գոհանում, ինչն է ձեզ պակասում, ինչն եք կարևորում, ինչը չեք գնահատում…)

Վերջ պատերազմին

Կան մարդիկ, որ միշտ մղվում են մարտի և փորձում են սպանել հակառակորդին և հաղթանակ տանել, կան նաև մարդիկ, ովքեր փորձում են հասկանալ, թե ինչու են կռվում: Բայց իսկապես, ինչու են կռվում, սպանում իրար: Եթե կարող ենք իրար հետ ապրել հաշտ ու համերաշխ, առանց կռվի, պատերազմի, ինչու ենք կռվում, արհամարհում վատերին և այլն: Ինձ թվում է, որ մոտավորապես 50 տարի անց աշխարհում կմնա միայն մի քանի գյուղ, և բոլոր երկրի  ժողովուրդը ապրելուց կլինեն համերաշխ: Եթե մարդիկ հենց հիմիկվանից սկսեն ապրել համերաշխ, 50 տարի անց կլինենք՝ ինչպես որ հիմա կանք:

Գլուխ մեկ՝ Արքայազնի ծնունդն և ախքատի ծնունդն

Առանձնացրու այն հատվածը, որի մասին կուզենայիր խոսել:

Ես կցանկանաի խոսել այն բանի մասին, որ երբ Թիմը լույս աշխարհ է գալիս նրան բանի տեղ չէին դնում: Նրանք դժգոհ էին, որ իրենց ընտանիքը ինչոր մեկը նրանց ազգանունի գույությունը շարունակելու է և նրանք մտածում են, որ նա միայն գող գդառնա և անպետք ինչոր մեկը:

Երազանքներն ու գրքերը հետք թողեցին Թոմի հոգու մեջ: — Հնարավո՞ր է՝ գիրքն այդպես փոխի մարդուն. հիմնավորիր:

Ինձ թվում է, որ գիրքը ամենինչ կփոխի մարդու կյանքում և ամեն մեկը իր մասնագիտությունը կարող է յուրացնել դրա մասին գիրք կարդալով: Գիրքը նաև կարող է փոխել մարու բնավորությունը:

Ստեղծագործական —  Գրքերով բացվող ճանապարհ (ամենատարբեր մտքեր գրքերի մասին):

Սոս. ցանցը մարդկանց կյանքում

Սոս. ցանցը արդեն շատ զարգացած է, մարդիկ համարյա ամեինչ անում են սոս. ցանցերի շնորհիվ: Մարդիկ նույնիսկ իրենց կյանքն են դնում սոս ցանցում: Կան մարդիկ, ովքեր ամենօր համակագիչի դիմաց նստած համակարգչային խաղեր են խաղում և թողարկում սոս. ցանցում: Մարդիկ իրենց ամեն օրվա անելիքն են թողարկում սոս ցանցում և նրանք կոչվում են վիդիո-վլոգգեր, իսկ նրանք ովքեր ամբողջ որը խաղեր են խաղում նրանք կոչվում են վիդիո-գամերներ: Ինձ թվում է, որ ապագայում համակագիչները կլինեն թափանցիկ:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s